Niebezpieczne wczasy w Tunezji

Opublikowany przez: Ilona 2011-10-07 14:59:11

Pół roku temu byłam na wczasach tunezja z mężem w Tunezji. Niby zwykła wycieczka, ale powiedziałabym niezapomniana. Czasami nawet nie wiem, czy nie pechowa, ale na szczęście wszystko dobrze się skończyło.
A wszystko zaczęło się całkiem normalnie, ot zwykła wycieczka. Wybraliśmy sobie internetowe biuro podróży, pozałatwialiśmy wszelkie formaliści, wpłaciliśmy pieniądze i czekaliśmy, aż nadejdą upragnione dniu urlopu i zaczniemy się pakować i pojedziemy na wczasy tunezja . Internetowe biuro podróży opłaciło nasze ubezpieczenia.

Polcamy:
Autor: Karolina Tytuł: Problem drużyny Victoria Września z noclegiem w Krakowie

Drużyna piłkarska Victoria Września wybrała się na mecz do Karkowa i mieli duży problem, aby znaleźć tani nocleg kraków. Miał być to tani nocleg kraków ze względu na mały budżet drużyny. Ale, że organizacja na tym polu bardzo zawiodła. Drużyna Victorii musiała...

Dzień podróży nadszedł i na lotnisku pojawiliśmy się punktualnie. Jak dolatywaliśmy do Tunezji widoki były wręcz przepiękne. To miały być nasze pierwsze zagraniczne wczasy tunezja załatwiane przez internetowe biuro podróży.

Do tej pory wyjeżdżaliśmy na wakacje przez biuro podróży częstochowa. Cały rok zbieraliśmy na tę podróż i w pierwszych kilku dniach nie mogliśmy uwierzyć, że tam jesteśmy. Ale po tygodniu się zaczęło i baliśmy się być tam kolejny tydzień wakacji.

Otóż po kilku dniach od przylotu do Tunezji zaczęły się tam niebezpieczne zamieszki i wczasy tunezja powoli zamieniały się w koszmar. Nie mogliśmy zwiedzać, bo na ulicach w dzień i w nocy było niebezpiecznie. Cały czas siedzieliśmy w hotelu.

Dlatego też biuro podróży częstochowa postanowiło przerwać nasz wyjazd i sprowadzić nas do Polski no i oczywiście zwrócić pieniądze za te kilka niewykorzystanych dniu wycieczkowych. Cieszę się, że trafiliśmy na rzetelne biuro podróży częstochowa. .